30-12-2008

De les ging vandaag weer een stuk beter. Was erg leuk. Er zat een lekker tempo in. Ik merk nu dat ik meer dingen op gevoel doe. Dan vraagt ze wat een bepaalde uitgang ofzo is ergens van, en dan geef ik antwoord, en dan vraagt ze waarom dat zo is, maar dat weet ik dan niet meteen, dat klinkt gewoon goed. Als ik even nadenk weet ik dan weer waarom. Dat is dus wat nu begint om te draaien, eerst was het veel logisch beredeneren en toepassen, nu hier en daar meer voelen en dan pas nadenken.
Vanmiddag ben ik even naar de stad gegaan, daar wat rondgelopen. Het was vandaag niet heel koud, wel een koude wind. Het is wel wat vreemd, want alle sneeuw was best wel flink aan het ontdooien, maar de Neva bevriest alleen maar meer. Ik had uiteindelijk te weinig tijd om de dingen te doen die ik gepland had, want die wou ik bij daglicht doen....maar ben toch nog even in de metro gestapt en bij moskovskaya uitgestapt, daar wat rondgewandeld....dat ga ik morgen fatsoenlijk doen. Ik heb daar in de buurt lekker gegeten. o.a Borsjt (Russische rooiebietensoep) Dat was suuuuuper lekker! heerlijk!
Daarna ben ik lekker naar huis gegaan en heb ik nog even wat boodschappen gedaan. Ze hebben hier trouwens allerlei vreemde smaken chips, namelijk: mayonaisechips, paddenstoelenchips, bosuichips, KAVIAARchips, krabchips...etc...kan natuurlijk ook...

1 opmerking:

  1. I like the helpful info you provide in your articles.
    I will bookmark your blog and check again here frequently.

    I'm quite certain I will learn many new stuff right here! Best of luck for the next!

    Feel free to visit my blog comment avoir plus de vues youtube

    BeantwoordenVerwijderen