04-01-2009: De laatste dag....

Vandaag had ik toch nog les...Ingeborg had eigenlijk les, maar had haar les als kadootje aan mij gegeven:D
Erg jammer dat het alweer voorbij is...Het is echt heel koud -13!of -14! Heeft een heel vreemd effect op je huid. Je ziet als je op de roltrap in de metro mensen staat te bekijken in de tegengestelde richting, dat sommige echt knalrood zijn! iedereen krijgt er rode wangen van, maar sommige echt helemaal! alsof ze extreem lang in de zon gelegen hebben! Het is ook een groot verschil, als het buiten -14 is, en binnen + 20, das een verschil van 34 graden! Ik heb er ook wel last van, mijn wangen zijn steeds rood en ze gloeien voortdurend. Maar gelukkig heeft Marleen mij op het laatste moment nog wat goede creme in mijn handen geduwt, dat helpt heel goed!
Vanavond zijn ingeborh en ik uit eten gegaan, in het restaurant Na Zdorovje! (betekent: op je gezondheid/proost!) En dat was lekker!!!! Heeeerlijk! Eerst natuurlijk weer borscht gegeten, daarna sjasliek, en als toetje blini's met heerlijk spul! Ook een hele leuke russische vrolijke kleurijke inrichting, die wil ik ook thuis! En natuuurlijk...folklore muziek, hele leuke, en op een gegeven moment ook live balalaikamuziek!:D
Dus een hele goede afsluiter voor mijn hele goede tijd!

1 opmerking:

  1. Hi there! This article couldn't be written much better! Going through this post reminds
    me of my previous roommate! He constantly kept preaching about
    this. I am going to send this post to him. Fairly certain he'll
    have a good read. I appreciate you for sharing!

    Feel free to visit my web site: criminal lawyer attorney

    BeantwoordenVerwijderen