26-12-2008

Vandaag heb ik erg veel geleerd in de les. Ik was lekker fit, dus het ging echt lekker goed. Het was ook echt een hele leuke les, heel gezellig, het klikt echt goed met de docente ook. Af en toe kreeg ze telefoon, en kon ik haar zo goed als helemaal volgen. Dus ze moeten nu niet meer denken als we gewoon op ons tempo spreken kunnen we zeggen wat we willen want ze verstaan ons toch niet...uhuh, nee nee. Het is leuk om nu ook wat ontspannender door te gaan op dingen, te kletsen, in de pauze gingen we vandaag eigenlijk een beetje door, zij kreeg bijvoorbeeld ene smsje, ze lachte, ik vroeg waarom ze lachte, zij leest smje voor, ik vraag weer waarom hij dat schreef...etc...in t russisch...Voor de rest ben ik qua talen nu een beetje in de war in mijn hoofd, ik denk nu in het engels, nederlands, russisch en maastrichts door elkaar, soms wat lastig om te schakelen tussen talen...
Ik heb wel lekker mijn russisch effe kunnen toepassen op de werkelijkheid...ik ging namelijk net effe boodschappen doen, en toen ik het appartement uitliep vroeg een vrouw de weg aan me, haha, toevallig, (echt heel toevallig!) wist ik waar ze moest zijn en legde ik het haar uit.
Alexandra (docente) heeft me nog wat leuke uitgaanstiips gegeven. Ik had vandaag erg veel zin om te gaan, ik twijfelde, het werd later, en nu wil ik wel gaan, amar als ik nu ga, dan moet ik de hele nacht blijven...dus ga ik een film kijken, en ga ik morgen....dan ga ik morgen overdag lekker aktief doen, en beetje optijd op...en al vroeg naar de stad, en dan 's avonds ga ik met Ingeborg (huisgenoot) naar een folkore show:D! Heb ik vorig jaar ook al gedaan, maar ik vind dat zó geweldig, dat zou ik wel 100 keer kunnen zien! En daarna gana we lekker uit! waar ik me enorm op verheug!!!

1 opmerking:

  1. Heej Zusje!

    Als je dit nu ff naar m'n normale mailadres had gestuurd had ik al die dagen al je prachtige verhalen kunnen lezen ;-)

    De jaloezie komt wel weer met een rotgang naar boven drijven, dus ik ga zo ook maar eens googlen naar een leuke bestemming!

    Verder ben ik niet zo van de reacties plaatsen, maar ik ga hem vanaf vandaag wel lekker iedere dag lezen :)

    Jochem

    p.s. deze website maakt het je ook niet echt makkelijk om een reactie te plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen