01-01-2008: nieuw, 1 januari

Vandaag is het nieuwjaar. Het is ontzettend rustig op straat! je ziet hier en daar wat mensen terug keren met een taart in hun handen waar slechts 1 stuk van gegeten is. Ik had zelf even een route uitgestippeld die ik vadaag ging lopen. Ik ben naar een paar kerken/kloosters geweest en heb het zuidwesten van het cetrum wat meer verkend. dat was ontzettend mooi. Het was ook heel koud, echt heel koud. Wel veel zon....Maar dat is het hem, als de zon hier schijnt in de winter, dan gaat dat meestal gepaard met extreem koude temperaturen, vertelde Alexandra me. Ik had iets te weinig aan vandaag, want had ook het weeerbericht niet meer kunnen kijken, dus wist niet dat he ZO koud zou worden...dus op een gegevn moment was dat niet meer zo grappig. Toen deed mijn huid pijn, en alles was gewoon koud, het enige wat ik ineens nog maar wou was ergens naar binnen. Dus iks tond bij de bushalte, en ik had zoiets van maakt niet uit waar hij heen gaat, maar ik stap in de eerst volgende bus die komt, hij stopt vast wel weer ergens op een plek waar ik iets mee kan. Dus zo gezegd zo gedaan. en ik had geluk, want hij stopte op de neskii. Daar ben ik snel warm gaan eten. maar warm kreeg ik het maar niet. Dus naar huis, een warme douche nemen. En toen ging het beter. Effe wennen dus aan die kou! en goed aankleden!!!!

1 opmerking:

  1. Hey Niks,

    Gelukkig nieuwjaar!
    Hoe gaat het met je? Ga je nog door met je blog als je in Moskou zit? Ik mis je!

    Dikke kus!
    Zip

    BeantwoordenVerwijderen