29-12-2008

Deze dag heb ik niet zoveel gedaan. Wat ook wel even goed was. De les ging op de een of andere manier wat lastiger vandaag. Dat heb je soms. Ik heb wel lekker veel geleerd. Ik had vandaag vrij laat les. Ik heb dus lekker uitgeslapen, wat wel erg nodig was. Nu heb ik nog even lekker tijd om mijn grote berg huiswerk te maken, een beetje te leren, kaartjes af te schrijven...en dat soort dingen. Morgen ga ik smiddags in ieder geval weer effe iets ondernemen, wat weet ik nog niet precies, dat verandert steeds. En misschien ga ik 's avonds schaatsen met Pasha(heb ik vorig jaar leren kennen). Nog maar twee lessen...want woensdag en donderdag hebben we ivm oud en nieuw vrij....maar....woensdag gaat leuk worden!!!


1 opmerking:

  1. Hoi Nikki,
    Ik ben een beetje jaloers op jou! Russisch spreek je waarschijnlijk redelijk vloeiend nu na al die lessen! Heel veel plezier met het oud en nieuwfeest! Ik lees wel hoe je het gehad hebt.. en dan MOSKOU!!!! Ook gaaf. Gr. Geert

    BeantwoordenVerwijderen